tirsdag den 30. august 2011

Den der Photochallenge!!

Jeg er ikke god til at følge med i dén heller!
Men jeg prøver lige endnu engang at følge med, så her kommer lige fra dag 15 til 19!! :P

Day 15 - My shoes
Jeg har mine 'most precious' sko til at stå i deres æsker :P

Day 16 - What I ate

Jeg har desværre ikke noget billede af, hvad jeg spiste i fredags, men kan da lige ligge et fint et ind, af den lækre forret fra i søndags


Day 17 - On the shelf

Eftersom de eneste hylder vi har, er i vores skabe, så kommer der da lige et par fotos fra drengenes klædeskab ;)
(og som man kan se på specielt Isaacs hylde, er det store-vaskedag herhjemme :P)


Day 18 - In my bag
Pusle'bag', that is! Jeg går simpelthen aldrig rundt med en taske som sådan, så pusletasken klarer stadig at opbevare mine småting, når vi skal ud af døren!
Så udover bleer, vådservitutter, skiftetøj til Lille I, hånddisinfektion, zinksalve og diaperbags, er dette at finde i pusleren

Day 19 - Where I slept
...Det får I ikke at se, da Hr. Mand ligger derinde og sover nu :P Han arbejder nat, så indtil kl 15 optager han soveværelset! Men jeg kan da vise hvor min fantastiske Lille I sov ;)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar